Werkwijze administratie

Persoonlijk contact en advies is voor een onderneming heel belangrijk. Daarom maken wij het liefst een afspraak met je zodat wij alles kunnen doorspreken. Bij Geerts Adviesgroep heb je een vast aanspreekpunt, het is namelijk erg prettig als er iemand is die alles van je onderneming weet.

Ook wij gaan met de tijd mee, dit houdt in dat we gebruik maken van de laatste digitale mogelijkheden. Zo is er de mogelijkheid om digitaal gegevens aan te leveren, via mail of een app en het inlezen van bankafschriften, of zelfs een bankkoppeling. Mocht dit toch iets te snel gaan dan bestaat er bij ons natuurlijk ook altijd nog de mogelijkheid om de administratie op de ouderwetse manier aan te leveren, gewoon facturen in een map.

Wij hebben ervaring met diverse boekhoudpakketten. Zelf werken we met 1 pakket, maar dat houdt niet in, dat als je zelf de administratie verwerkt, dat met ons pakket dient te gebeuren. 

Als wij de financiële administratie voor je verwerken, krijg je elk kwartaal van ons een overzicht van de financiële situatie van je onderneming. Je hebt hierbij de keuze of je dit overzicht graag in cijfers of in grafieken wilt ontvangen. Tevens bespreken we elk jaar de cijfers met je voordat deze naar de belastingdienst toe gaan en adviseren wij op pro-actieve wijze indien dit besparingen of anderszins voordelen voor je oplevert.

Wij zijn aangesloten bij het NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) en hebben diverse medewerkers in dienst die aangesloten zijn bij het RB (Register Belastingadviseurs).

Wij zijn een laagdrempelig kantoor, en je mag zeker nog spontaan binnen lopen tussen 08:30 en 17:00 uur.
 

Cookie instellingen